FMV Işık Okulları'nın Ev Sahipliğinde 'Sosyal Medyada İletişim' Tartışılacak Sosyal Medyada Yeni Trendler, Yeni Fırsatlar, Yeni Vaatler…
Galeri Işık'ta yer alan 'Audi Q3 Beklentilerinizden Yaratıldı' sergisi, sosyal medya iletişimi konusunda uzman isimlerden Promoqube Kurucu Ortağı Özgür Alaz'ı konuk ediyor.
Sergi kapsamında Alaz'ın konuşmacı olarak katılacağı 'Sosyal Medyada İletişim ' başlıklı konferansta yeni ve yaratıcı fikirler tartışmaya açılacak.
18 Aralık'tan bu yana Audi tutkunlarının ilgisine sunulan ve 20 Ocak'a kadar gezilebilecek 'Audi Q3 Beklentilerinizden Yaratıldı' sergisi kapsamındaki konferansta fikirlerin ve sözcüklerin özgür dolaşımının önünü açan Sosyal Medya fenomeni tartışılacak. Özgür Alaz, konferansta ayrıca Audi için geliştirilen Twikaye projesini anlatacak.
Feyziye Mektepleri Vakfı Işık Okulları Nişantaşı Kampüsü Muvaffak Benderli Salonu'nda 12 Ocak 2012 tarihinde saat 11.00'de başlayacak konferansa Işık Okulları öğrencilerinin yanı sıra, sosyal medyaya ilgi duyan herkes katılabilecek.
Konferans başlıkları
- Sosyal Medya Neler Vaad Ediyor?
- 2012'de Sosyal Medya
- Sosyal Medya'da bundan sonra bizi neler bekliyor?
- Yeni Trendler & Yeni Fırsatlar
- Audi Sosyal Medya Stratejisi
- Twikayeler projesi
- Audi Twikayeler ile neleri hedefliyor?
Twikaye Projesi Nedir?
Twikaye, Audi Q3'ün lansmanıyla eşzamanlı çalışarak oluşturulan bir Twitter projesidir. "Modern dünyada başarının anahtarı büyük hikayeleri akıllıca anlatmak." sloganından yola çıkan Audi Q3'le örtüşen Twikaye projesine http://twikayeler.com/ adresinden ulaşabilir. Twitter entegrasyonlu çalışan mikrosite sonuna #twikaye hashtag'i eklenen 140 karakterlik hikayelerden oluşan tweet'leri bir araya toplayarak ve kullanıcılara bu twikayeleri oylama, retweet etme ve yorumlama fırsatı verecek.
Özgür Alaz Kimdir?
Özgür Alaz, İTU İşletme Mühendisliği (2005) mezunu genç bir girişimci… Dijital strateji ve pazarlama teknoloji geliştirme alanındaki projelere liderlik yapıyor. Finans, telekom ve dijital iş modelleri alanında tecrübeye sahip olan Alaz'ın uzmanlık alanları arasında, sosyal medya, dijital strateji, iş modeli inovasyonu, trend analizi, yalın şirket ve kişisel verimlilik konuları bulunuyor.
05 / 01 / 2012